مهریز :خبرنگار یزدفردا :حجت الاسلام والمسلمین کارگر در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س)در مسجد باغ بهار مهریز از فعالیت پارک کوهستان یزد همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) به شدت انتقاد نمود.

وی گفت: این مسئله در شأن دارالعباده یزد نبوده و مردم ارزشی و ولایت مدار یزد باید سکوت در مقابل این هنجار شکنی ها را بشکنند.

وی با اشاره به مسئولین مرتبط با این مکان، متذکر شد: چه اشکال داشت اگر به احترام شب شهادت خانم حضرت زهرا(س)، این مکان در این شب با فضیلت برای یک شب تعطیل می شد؟ ایشان بی تفاوتی مسئولین استان و شهر یزد را در این خصوص مورد مذمت قرار داده

و گفت: در شبی که تمامی جن و انس در عزای سرور زنان جهان در حال عزاداری و سوکواری هستند، عده ای به خود اجازه می دهند این هنجار ها را شکسته و ارزش ها را زیر پا بگذارند و مسئولین در مقابل این امر ساکت و خاموش هستند.

وي در ادامه با بيان اينكه حضرت زهرا(س) كمالات و فضايل بي شماري دارند، گفت:ايثار و فداكاري در راه ولايت از ويژگي هاي بارز ايشان است و در اين راه نيز به شهادت رسيد.

وی يادآور شد: اگر در آن زمان مسلمانان به توصيه هاي بانوي عصمت و طهارت گوش فرا مي دادند، وضعيت مسلمانان اكنون طور ديگري بود و استكبار نيز به راحتي نمي توانست با پاره پاره كردن و تفرقه انداختن بين مسلمانان دست به چنين رفتارهاي ناجوانمردنه اي بزند.

کارگر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين و كاملترين اسوه و الگو براي زنان مسلمان دنيا است و بايد نه تنها زنان بلكه مردان نيز ايشان را بعنوان الگوي خود قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا